• info@rimazorg.nl
  • 026 - 8200260
  • 026 - 8200260
 

Aanmeldingsprocedure

​1. Aanmelden bij RimaZorg

Wanneer u ambulante begeleiding nodig heeft, dan heeft u een geldige indicatie nodig. Deze kan worden afgegeven door het wijkteam van uw gemeente (WMO indicatie) Het wijkteam besluit over de beschikking voor de zorg. Een WLZ indicatie wordt afgegeven door het CIZ. 

U kunt zich aanmelden via het het aanmeldformulier. Er zal dan zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

 

2. Kennismakings- / Intakegesprek bij RimaZorg

Wanneer u zich heeft aangemeld bij ons en er is meer duidelijkheid over uw hulpvraag dan plannen wij samen een afspraak in. Tijdens uw gesprek met de medewerker van RimaZorg kunt u al uw vragen en wensen aangeven. Er zullen door de medewerker een aantal vragen worden gesteld om er zeker van te zijn dat uw behoeften goed in beeld zijn. 

 

3. Overeenstemming over te leveren zorg, en dan?

Als er een overeenstemming tot stand is gekomen tussen u en de medewerker van RimaZorg, de wijkcoach (WMO) of wanneer er een WLZ indicatie is dan gaan we kijken hoe de zorg zal worden ingezet. Wanneer de zorg van start gaat zal u samen met begeleiding een ondersteuningsplan gaan maken waarin uw persoonlijke doelen komen te staan. U gaat dan met ondersteuning van begeleiding hier samen aan werken.

Aanmelden bij RimaZorg

Woont u zelfstandig maar loopt u soms tegen problemen aan? Heeft u behoefte aan ambulante ondersteuning? RimaZorg kan u het antwoord bieden. Samen gaan wij werken aan het vergroten van uw zelfredzaamheid. RimaZorg heeft ruime ervaring in het begeleiden van mensen met zeer uiteenlopende hulpvragen.

Aanmelden bij RimaZorg